Hesková, M. (2004). Základy marketingu: Teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia (1. vyd.). V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta.
Styl ChicagoHesková, Marie. Základy Marketingu: Teorie, řešené Příklady a Grafická Podpora : Studijní Pomůcka Vhodná Pro Distanční Formy Studia. 1. vyd. V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004.
Citace podle MLAHesková, Marie. Základy Marketingu: Teorie, řešené Příklady a Grafická Podpora : Studijní Pomůcka Vhodná Pro Distanční Formy Studia. 1. vyd. V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..