Reklama, sociální sítě a jejich využití, komunikační nástroje a jejich využití v oblasti služeb /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Havelková, Kateřina (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice, 2012
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01322nam a2200313 4500
001 KN4348500000158815
005 20200905141830.0
008 120914s2012 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt 
080 |a 659.1  |2 h 
080 |a 659.4  |2 h 
080 |a (043)  |2 (h 
100 1 |a Havelková, Kateřina  |4 aut 
245 1 0 |a Reklama, sociální sítě a jejich využití, komunikační nástroje a jejich využití v oblasti služeb /  |c autor práce Kateřina Havelková ; vedoucí práce Vladimír Čížek 
260 |a (České Budějovice,  |c 2012 
300 |a 84 s. :  |b il. ;  |c 30 cm +  |e 1 CD-ROM 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a reklama a propagace  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
650 0 7 |a internetový marketing  |2 czenas 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
700 1 |a Čížek, Vladimír,  |d 1977-  |4 oth 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 4419  |d 4419 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850017009  |4 0  |6 BP_979_000000000000000  |7 0  |9 17421  |b 0  |c 17009  |d 2012-09-14  |e 0  |f DOSP  |g BP979  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP