Marketingová strategie mikroregionu Národní park Křivoklátsko /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Buchta, Petr (Autor) |
---|---|
Korporativní autor: | Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra společenských věd |
Další autoři: | Jílková, Petra (Editor) |
Médium: | Bakalářské práce |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Příbram,
2013
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Marketing cestovního ruchu v chráněné krajinné oblasti a Národním parku Šumava /
Autor: Kršňaková, Adéla
Vydáno: (2011) -
Chráněné oblasti jižních Čech a jejich funkce v životě regionu : modelové území Šumava : bakalářská práce /
Autor: Vančurová, Vendula
Vydáno: (2006) -
Chráněné oblasti jižních Čech a jejich funkce v životě regionu : modelové území Novohradské hory : bakalářská práce /
Autor: Fialová, Ivana
Vydáno: (2006) -
Chráněné oblasti jižních Čech a jejich funkce v životě regionu : bakalářská práce /
Autor: Breicha, Emanuel
Vydáno: (2006) -
Budoucnost územní ochrany v ČR : modelové území Brdy /
Autor: Petráňová, Anna
Vydáno: (2007)