Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kozel, Roman, 1974- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Grada, 2006
Vydání:1. vyd.
Edice:Expert
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00978nam a2200253 4500
001 KN4348500000155904
005 20200905143025.0
008 070713s2006 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-247-0966-X 
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 658.8:005.52  |2 h 
080 |a (048.8)  |2 (h 
100 1 |a Kozel, Roman,  |d 1974-  |4 aut 
245 1 0 |a Moderní marketingový výzkum :  |b nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti /  |c Roman Kozel a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2006 
300 |a 277 s. :  |b il. 
490 1 |a Expert 
500 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík. 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |2 czenas 
830 0 |a Expert 
910 |a CBD006 
999 |c 1718  |d 1718 
993 |0 0  |1 434850008602  |4 0  |6 B_359_000000000000000  |7 0  |9 9620  |a 298.00  |b 0  |c 8602  |d 2007-07-13  |e 0  |f DOSP  |g B359  |h 298.00  |l DOSP  |p Grant Blíže k zelenému stromu  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN