Strategické řízení značky /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Grada, 2007
Vydání:1. vyd.
Edice:Expert
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01377nam a2200337 4500
001 KN4348500000156174
005 20200905143034.0
008 071027s2007 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-247-1481-3 
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 005:658.626  |2 h 
080 |a 005.21  |2 h 
080 |a 658.8:005  |2 h 
080 |a (048.8)  |2 (h 
100 1 |a Keller, Kevin Lane,  |d 1956-  |4 aut 
245 1 0 |a Strategické řízení značky /  |c Kevin Lane Keller 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2007 
300 |a 796 s. :  |b il. 
490 1 |a Expert 
500 |a Přeloženo z angličtiny. Obsahuje bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a řízení značky  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický management  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |2 czenas 
765 0 |t Strategic brand management 
830 0 |a Expert 
910 |a CBD006 
999 |c 1985  |d 1985 
993 |0 0  |1 434850009679  |4 0  |6 C_1175_000000000000000  |7 0  |9 10445  |a 891.00  |b 0  |c 9679  |d 2007-10-27  |e 0  |f DOSP  |g C1175  |h 891.00  |i Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeně  |l DOSP  |p Grant Blíže k zelenému stromu   |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN 
993 |0 0  |1 434850010963  |4 0  |6 C_1175_000000000000000_V1  |7 0  |9 10446  |b 0  |c 10963  |d 2008-03-11  |e 0  |f DOSP  |g C1175 v1  |h 1100.00  |l DOSP  |m 1  |p Grant Evropský sociální fond v ČR - Inovace předmětů.  |r 2020-02-11  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN