Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Tomek, Gustav, 1935- (Autor), Vávrová, Věra, 1955- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : C.H. Beck, 2004
Vydání:Vyd. 1.
Edice:C.H. Beck pro praxi
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01194nam a2200325 4500
001 KN4348500000156180
005 20200905143035.0
008 071030s2004 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-7179-887-8 
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 658  |2 h 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (437.3)  |2 (h 
080 |a (048.8)  |2 (h 
100 1 |a Tomek, Gustav,  |d 1935-  |4 aut 
245 1 0 |a Střety marketingu :  |b uplatnění principu marketingu ve firemní praxi /  |c Gustav Tomek, Věra Vávrová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b C.H. Beck,  |c 2004 
300 |a xvii, 216 s. :  |b il. 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
500 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. 
650 0 7 |a podnikový management  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |2 czenas 
655 7 |a studie  |2 czenas 
700 1 |a Vávrová, Věra,  |d 1955-  |4 aut 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi 
910 |a CBD006 
999 |c 1991  |d 1991 
993 |0 0  |1 434850009687  |4 0  |6 C_1181_000000000000000  |7 0  |9 10453  |a 459.00  |b 0  |c 9687  |d 2007-10-30  |e 0  |f DOSP  |g C1181  |h 459.00  |i Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeně  |l DOSP  |p Grant Blíže k zelenému stromu   |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN