Využití reklamy v marketingové komunikaci /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Karbanová, Klára (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra právních oborů a bezpečnostních studií
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice, 2008
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01040nam a2200265 4500
001 KN4348500000156667
005 20200905142215.0
008 080701s2008 xx |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 659  |2 h 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (043)  |2 (h 
100 1 |a Karbanová, Klára  |4 aut 
245 1 0 |a Využití reklamy v marketingové komunikaci /  |c Klára Karbanová 
260 |a (České Budějovice,  |c 2008 
300 |a 46 s. +  |e 1 CD-ROM 
500 |a Vedoucí práce prof. PhDr. Jaroslav Erneker, DrSc. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a reklama a propagace  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra právních oborů a bezpečnostních studií 
910 |a CBD006 
999 |c 2432  |d 2432 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850012645  |4 0  |6 BP_319_000000000000000  |7 0  |9 13155  |b 0  |c 12645  |d 2008-07-01  |e 0  |f DP   |g BP319  |l DP   |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP