Vývoj a proměny reklamního trhu v České republice a otázka etiky v reklamě /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Čížková, Ivana (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: České Budějovice 2009
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01071nam a2200265 4500
001 KN4348500000157403
005 20200905141759.0
008 091020s2009 xx |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 659  |2 h 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (043)  |2 h 
100 1 |a Čížková, Ivana  |4 aut 
245 1 0 |a Vývoj a proměny reklamního trhu v České republice a otázka etiky v reklamě /  |c Ivana Čížková 
260 |a České Budějovice  |c 2009 
300 |a 89 s. +  |e 1 CD-ROM 
500 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. Vedoucí práce Ing. Jiří Dušek, Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D. 
650 0 7 |a reklama  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra evropských studií a veřejné správy 
910 |a CBD006 
999 |c 3108  |d 3108 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850014103  |4 0  |6 BP_506_000000000000000  |7 0  |9 14570  |b 0  |c 14103  |d 2009-10-20  |e 0  |f DP   |g BP506  |l DP   |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP