Základy marketingu

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Korporativní autor: Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Oeconomica, 2008
Vydání:3. vyd.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00931nam a2200241 4500
001 KN4348500000157471
005 20200905142614.0
008 091209s2008 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-245-1169-6 
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (075.8)  |2 (h 
245 0 0 |a Základy marketingu 
250 |a 3. vyd. 
260 |a Praha :  |b Oeconomica,  |c 2008 
300 |a 220 s. :  |b il. 
500 |a Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |2 czenas 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Podnikohospodářská fakulta 
910 |a CBD006 
999 |c 3169  |d 3169 
993 |0 0  |1 434850014581  |4 0  |6 C_1843_000000000000000  |7 0  |9 15083  |b 0  |c 14581  |d 2009-12-09  |e 0  |f DOSP  |g C1843  |h 115.00  |l DOSP  |p Grant CZ.1.07/1.3.04/01.0027.  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN