Public relations jako ovlivňování mínění /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Grada, 2009
Vydání:2., rozš. vyd.
Edice:Manažer
Komunikace
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01671nam a2200373 4500
001 KN4348500000157875
005 20200905142629.0
008 110113s2009 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-247-2678-6 
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt 
080 |a 659.4  |2 h 
080 |a 316.772.4  |2 h 
080 |a 316.65  |2 h 
080 |a (035)  |2 (h 
100 1 |a Ftorek, Jozef,  |d 1973-  |4 aut 
245 1 0 |a Public relations jako ovlivňování mínění /  |c Jozef Ftorek 
250 |a 2., rozš. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2009 
300 |a 195 s. :  |b il., faksim 
490 1 |a Manažer 
490 1 |a Komunikace 
500 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a public relations  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |2 czenas 
650 0 7 |a veřejné mínění  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |2 czenas 
830 0 |a Manažer 
830 0 |a Komunikace 
910 |a CBD006 
999 |c 3548  |d 3548 
993 |0 0  |1 434850015435  |4 0  |6 MV_21_000000000000000  |7 0  |9 15916  |b 0  |c 15435  |d 2010-12-31  |e 0  |f DOSP  |g MV21  |h 224.00  |l DOSP  |p Zapůjčeno Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů - Praha  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN 
993 |0 0  |1 434850015436  |4 0  |6 MV_21_000000000000000_V1  |7 0  |9 15917  |b 0  |c 15436  |d 2010-12-31  |e 0  |f DOSP  |g MV21 v1  |h 224.00  |l DOSP  |p Zapůjčeno Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů - Praha  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN 
993 |0 0  |1 434850015437  |4 0  |6 MV_21_000000000000000_V2  |7 0  |9 15918  |b 0  |c 15437  |d 2010-12-31  |e 0  |f DOSP  |g MV21 v2  |h 224.00  |l DOSP  |p Zapůjčeno Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů - Praha  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN