Základy marketingu /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Skořepa, Ladislav, 1950- (Autor), Vochozka, Marek, 1976- (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008
Vydání:1. vyd.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01412nam a2200313 4500
001 KN4348500000158720
005 20200905142701.0
008 120813s2008 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-87278-01-7  |q (brož.) 
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (075.8)  |2 (h 
100 1 |a Skořepa, Ladislav,  |d 1950-  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Ladislav Skořepa, Marek Vochozka 
250 |a 1. vyd. 
260 |a (České Budějovice :  |b Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích,  |c 2008 
300 |a 101 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
500 |a Chronologický přehled. 
504 |a Obsahuje bibliografii. 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |2 czenas 
700 1 |a Vochozka, Marek,  |d 1976-  |4 aut 
710 2 |a Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích 
910 |a CBD006 
999 |c 4331  |d 4331 
993 |0 0  |1 434850016850  |4 0  |6 B_753_000000000000000  |7 0  |9 17270  |b 0  |c 16850  |d 2012-07-31  |e 0  |f DOSP  |g B753  |h 312.00  |l DOSP  |p Grant CZ.1.07/1.3.00/08.0237.  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN 
993 |0 0  |1 434850016851  |4 0  |6 B_753_000000000000000_V1  |7 0  |9 17271  |b 0  |c 16851  |d 2012-07-31  |e 0  |f PB  |g B753 v1  |h 312.00  |l PB  |p Grant CZ.1.07/1.3.00/08.0237.  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN