Hodnocení strategie privátních značek v obchodním družstvu Jednota Tábor /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kabešová, Monika (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice, 2013
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01283nam a2200313 4500
001 KN4348500000159259
005 20200905141850.0
008 130823s2013 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt 
080 |a 658.626  |2 h 
080 |a 005:658.626  |2 h 
080 |a 657.92:658.626  |2 h 
080 |a (043)  |2 (h 
100 1 |a Kabešová, Monika  |4 aut 
245 1 0 |a Hodnocení strategie privátních značek v obchodním družstvu Jednota Tábor /  |c autor práce Monika Kabešová ; vedoucí práce Marie Hesková 
260 |a (České Budějovice,  |c 2013 
300 |a 66 s. :  |b il. ;  |c 30 cm ;  |c 1 CD-ROM 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a obchodní značky  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |2 czenas 
650 0 7 |a oceňování obchodní značky  |2 czenas 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
700 1 |a Hesková, Marie,  |d 1948-  |4 oth 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 4843  |d 4843 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850017606  |4 0  |6 BP_1222_000000000000000  |7 0  |9 17985  |b 0  |c 17606  |d 2013-08-23  |e 0  |f DOSP  |g BP1222  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP