Nové trendy v marketingu : sborník vědeckého workshopu : 22.2.2007, Tábor /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hesková, Marie, 1948- (Autor)
Korporace: Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta, Univerzita Pardubice. Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Ekonomická fakulta, 2007
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01222nam a2200277 4500
001 KN4348500000159431
005 20200905142229.0
008 131107s2007 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-7040-968-8  |q (brož.) 
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (062.534)  |2 (h 
100 1 |a Hesková, Marie,  |d 1948-  |4 aut 
245 1 0 |a Nové trendy v marketingu :  |b sborník vědeckého workshopu : 22.2.2007, Tábor /  |c Marie Hesková a kolektiv 
260 |a V Českých Budějovicích :  |b Jihočeská univerzita, Ekonomická fakulta,  |c 2007 
300 |a 91 s. :  |b il. ;  |c 22 cm 
500 |a Anglická resumé. 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas 
655 7 |a sborníky konferencí  |2 czenas 
710 2 |a Jihočeská univerzita.  |b Ekonomická fakulta 
710 2 |a Univerzita Pardubice.  |b Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu 
910 |a CBD006 
999 |c 5013  |d 5013 
993 |0 0  |1 434850017842  |4 0  |6 C_2475_000000000000000  |7 0  |9 18188  |b 0  |c 17842  |d 2013-11-07  |e 0  |f DOSP  |g C2475  |h 141.00  |l DOSP  |p Dar doc. Ing. Marie Hesková, Csc.  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN