Regionální značka a její vliv na spotřebitele /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Slivková, Kateřina (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice, 2014
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01177nam a2200277 4500
001 KN4348500000159476
005 20200905141323.0
008 140205s2014 xx |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 332  |x Regionální ekonomie, regionální ekonomika  |2 Konspekt 
080 |a 658.626-027.541  |2 h 
080 |a (043)  |2 (h 
100 1 |a Slivková, Kateřina  |4 aut 
245 1 0 |a Regionální značka a její vliv na spotřebitele /  |c autor práce Kateřina Slivková ; vedoucí práce Ladislav Skořepa 
260 |a (České Budějovice,  |c 2014 
300 |a 72 s. :  |b il. ;  |c 30 cm +  |e 1 CD-ROM 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a regionální výrobky  |2 czenas 
650 0 7 |a regionální značky  |2 czenas 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
700 1 |a Skořepa, Ladislav,  |d 1950-  |4 oth 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 5054  |d 5054 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850017911  |4 0  |6 BP_1376_000000000000000  |7 0  |9 18260  |b 0  |c 17911  |d 2014-02-05  |e 0  |f DOSP  |g BP1376  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP