Věrnostní program jako nástroj marketingu pro oblast finančních služeb /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Kovalčíková, Ludmila (Autor) |
---|---|
Korporativní autor: | Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb. |
Médium: | Bakalářské práce |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Příbram,
2014
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Potenciál rozvoje malého a středního podnikání v oblasti finančních služeb v regionu Příbram /
Autor: Vachulová, Dagmar
Vydáno: (2014) -
Využití metody mystery shopping při hodnocení kvality finančních služeb v Českých Budějovicích /
Autor: Duda, Zdeněk
Vydáno: (2013) -
Zhodnocení kvality poskytovaných služeb v České spořitelně a.s., pomocí metody mystery shopping /
Autor: Šmídová, Eva
Vydáno: (2014) -
Zhodnocení produktového portfolia GE Money Bank pro retailové klienty /
Autor: Tůmová, Michaela
Vydáno: (2014) -
Analýza investičních příležitostí retailového klienta banky /
Autor: Halová, Jindřiška
Vydáno: (2014)