Využití mystery aktivit v marketingovém řízení banky

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Horálek, Dušan (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice : 2015
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01248nam a2200229 4500
001 KN4348500000160062
005 20200905141334.0
008 151110s2015 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
100 1 |a Horálek, Dušan  |4 aut 
245 1 0 |a Využití mystery aktivit v marketingovém řízení banky  |c autor práce Dušan Horálek; vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra právních oborů a bezpečnostních studií., Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb, Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb. 
260 |a (České Budějovice :  |c 2015 
300 |a 62 s. 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 4 |a mystery shopping 
650 4 |a marketingový managament 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 5539  |d 5539 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850018959  |4 0  |6 BP_1587_000000000000000  |7 0  |9 19285  |b 0  |c 18960  |d 2015-11-10  |e 0  |f DOSP  |g BP1587  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP