Produktová a cenová strategie nízkonákladových bank na trhu v ČR

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Synková, Barbora (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram 2015
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00979nam a2200229 4500
001 KN4348500000160117
005 20200905141336.0
008 160121s2015 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
100 1 |a Synková, Barbora  |4 aut 
245 1 0 |a Produktová a cenová strategie nízkonákladových bank na trhu v ČR  |c autor práce Synková Barbora; vedoucí práce Ing. Petra Jílková, Ph.D., Vysoká škola evropských a regionálních studií. 
260 |a Příbram  |c 2015 
300 |a 93 s. 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 4 |a banky 
650 4 |a bankovní produkt 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 5592  |d 5592 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019011  |4 0  |6 BP_1627_000000000000000  |7 0  |9 19351  |b 0  |c 19027  |d 2016-01-21  |e 0  |f PB  |g BP1627  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP