Mezinárodní obchod a marketing /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Machková, Hana (Autor), Sato, Alexej, 1952- (Autor), Zamykalová, Miroslava (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Grada, 2002
Vydání:1. vyd.
Edice:Expert
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01327nam a2200337 4500
001 KN4348500000154713
005 20200905143351.0
008 050114s2002 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-247-0364-5  |q (váz.) 
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 339.5  |x Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod  |2 Konspekt 
080 |a 339.5  |2 h 
080 |a 658.8:339.564  |2 h 
080 |a (031)  |2 (h 
100 1 |a Machková, Hana  |4 aut 
245 1 0 |a Mezinárodní obchod a marketing /  |c Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2002 
300 |a 266 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Expert 
500 |a Na obálce podnázev: praktická výkladová encyklopedie. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík. 
650 0 7 |a mezinárodní obchod  |2 czenas 
650 0 7 |a mezinárodní marketing  |2 czenas 
655 7 |a výkladové slovníky  |2 czenas 
700 1 |a Sato, Alexej,  |d 1952-  |4 aut 
700 1 |a Zamykalová, Miroslava  |4 aut 
830 0 |a Expert 
910 |a CBD006 
999 |c 568  |d 568 
993 |0 0  |1 434850002719  |4 0  |6 C_367_000000000000000  |7 0  |9 3638  |a 349.00  |b 0  |c 2719  |d 2005-01-14  |e 0  |f DOSP  |g C367  |h 349.00  |l DOSP  |p Zakoupeno z grantu Regionální management jako cesta k udržitelnému rozvoji venkovských regionů 16/04  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN