Výzkum privátních značek v COOP Jednota SD ve Volyni /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Kašáková, Markéta (Autor), Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra managementu a marketingu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: (České Budějovice : (Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016
Vydání:1. vyd.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01067nam a2200217 4500
001 KN4348500000160384
005 20200905141344.0
008 161103s2016 XX |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
100 1 |a Kašáková, Markéta  |4 aut 
245 1 0 |a Výzkum privátních značek v COOP Jednota SD ve Volyni /  |c Markéta Kašáková, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra managementu a marketingu služeb 
250 |a 1. vyd. 
260 |a (České Budějovice :  |b (Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2016 
300 |a 55 s. 
650 0 4 |a brand management, marketingový výzkum, privátní značka 
655 4 |a Bakalářská práce 
700 1 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra managementu a marketingu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 5837  |d 5837 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019355  |4 0  |6 BP_1753_000000000000000  |7 0  |9 19639  |b 0  |c 19358  |d 2016-11-03  |e 0  |f DOSP  |g BP1753  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP