Vliv nákupních podmínek na rozhodování zákazníků /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Andělová, Irena (Autor), Andělová, Irena, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. 2016
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01300nam a2200289 i 4500
001 KN4348500000160445
005 20200905141346.0
008 170612s2016 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Andělová, Irena  |4 aut 
245 1 0 |a Vliv nákupních podmínek na rozhodování zákazníků /  |c Irena Andělová, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Příbram :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.  |c 2016 
300 |a 51 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a nákupní atmosféra 
650 0 4 |a smyslový marketing 
650 0 4 |a materiální prostředí 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Andělová, Irena,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 5892  |d 5892 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019434  |4 0  |6 BP_1788_000000000000000  |7 0  |9 19713  |b 0  |c 19434  |d 2017-06-12  |e 0  |f PB  |g BP1788  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP