Aplikace marketingových nástrojů při prodeji ŠKODA Originálních dílů® /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Melichar, Stanislav (Autor), Melichar, Stanislav, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01300nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160505
005 20200905141350.0
008 170615s2016 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Melichar, Stanislav  |4 aut 
245 1 0 |a Aplikace marketingových nástrojů při prodeji ŠKODA Originálních dílů® /  |c Stanislav Melichar, vedoucí práce Ing. Jiří Dušek, Ph.D., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Příbram :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2016 
300 |a 59 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a bloková výjimka, marketingový mix 
650 0 4 |a PEST analýza, SWOT analýza, ŠKODA Originální díly® 
700 1 |a Melichar, Stanislav,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 5952  |d 5952 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019494  |4 0  |6 BP_1848_000000000000000  |7 0  |9 19773  |b 0  |c 19494  |d 2017-06-15  |e 0  |f PB  |g BP1848  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP