Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti Mol Česká republika, s. r. o. /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Kokšteinová, Nikol (Autor), Kokšteinová, Nikol, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2017
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01318nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160625
005 20200905141359.0
008 170710s2017 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Kokšteinová, Nikol  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti Mol Česká republika, s. r. o. /  |c Nikol Kokšteinová, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Příbram :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2017 
300 |a 63 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a marketing, cena, produkt, nabídka, poptávka, zákazník, reklama 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kokšteinová, Nikol,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6071  |d 6071 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019614  |4 0  |6 BP_1967_000000000000000  |7 0  |9 19892  |b 0  |c 19614  |d 2017-07-10  |e 0  |f PB  |g BP1967  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP