Společenská odpovědnost jako marketingový nástroj společnosti Ahold Czech Republic, a.s. /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Svačina, Jindřich (Autor), Svačina, Jindřich, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2017
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01296nam a2200253 i 4500
001 KN4348500000160703
005 20200905141403.0
008 170919s2017 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Svačina, Jindřich  |4 aut 
245 1 0 |a Společenská odpovědnost jako marketingový nástroj společnosti Ahold Czech Republic, a.s. /  |c Jindřich Svačina, vedoucí práce Ing. Vlasta Doležalová, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a České Budějovice :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2017 
300 |a 53 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a společenská odpovědnost firem, zákazník, řízení vztahu se zákazníkem 
700 1 |a Svačina, Jindřich,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6147  |d 6147 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019693  |4 0  |6 BP_2030_000000000000000  |7 0  |9 19971  |b 0  |c 19693  |d 2017-09-19  |e 0  |f DOSP  |g BP2030  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP