Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci event agentury /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Prokeš, Michal (Autor), Prokeš, Michal, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2017
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01290nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160721
005 20200905141404.0
008 171013s2017 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Prokeš, Michal  |4 aut 
245 1 0 |a Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci event agentury /  |c Michal Prokeš, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Příbram :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2017 
300 |a 68 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a sociální sítě, sociální média, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prokeš, Michal,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6165  |d 6165 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019711  |4 0  |6 BP_2048_000000000000000  |7 0  |9 19989  |b 0  |c 19711  |d 2017-10-13  |e 0  |f PB  |g BP2048  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP