Ambientní média v reklamě (význam designu při tvorbě ambientních médií)

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šula, Tomáš (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00935nam a2200241 i 4500
001 KN4348500000160746
005 20200905142303.0
008 180305s2017 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-7454-682-2 
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Šula, Tomáš  |4 aut 
245 1 0 |a Ambientní média v reklamě (význam designu při tvorbě ambientních médií)  |c Tomáš Šula 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2017 
300 |a 137 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
650 0 4 |a ambientní média, reklama, propagace, design, analýza, kvantitativní výzkum, metoda SASI 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6188  |d 6188 
993 |0 0  |1 434850019739  |4 0  |6 C_3131_000000000000000  |7 0  |9 20017  |b 0  |c 19739  |d 2018-03-05  |e 0  |f DOSP  |g C3131  |l DOSP  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN