Význam obalu v marketingu a jeho vnímání zákazníkem /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Šanderová Andrea (Autor), Šanderová, Andrea, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2018
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01305nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160805
005 20200905141406.0
008 180529s2018 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Šanderová Andrea  |4 aut 
245 1 0 |a Význam obalu v marketingu a jeho vnímání zákazníkem /  |c Andrea Šanderová, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a České Budějovice :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2018 
300 |a 69 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a definice obalu, funkce obalu, materiál obalu, privátní značky, produktový mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šanderová, Andrea,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6246  |d 6246 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019851  |4 0  |6 BP_2065_000000000000000  |7 0  |9 20129  |b 0  |c 19851  |d 2018-05-29  |e 0  |f DOSP  |g BP2065  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP