Využití internetového marketingu při prodeji ve firmě Štěpán Šádek - ABC učebnice /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Chvojková, Jana (Autor), Chvojková, Jana, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2018
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01331nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160850
005 20200905141409.0
008 180905s2018 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Chvojková, Jana  |4 aut 
245 1 0 |a Využití internetového marketingu při prodeji ve firmě Štěpán Šádek - ABC učebnice /  |c Jana Chvojková, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, Csc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a České Budějovice :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2018 
300 |a 84 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a internet, marketing, online marketing, marketingová strategie, webové stránky 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chvojková, Jana,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6290  |d 6290 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019906  |4 0  |6 BP_2108_000000000000000  |7 0  |9 20174  |b 0  |c 19906  |d 2018-09-05  |e 0  |f DOSP  |g BP2108  |l DOSP  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP