Management integrované marketingové a podnikové komunikace

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Foret, Miroslav (Autor), Miroslav Foret a kol. (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00900nam a2200241 i 4500
001 KN4348500000160864
005 20200905142308.0
008 181115s2018 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-86747-48-4 
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut 
245 1 0 |a Management integrované marketingové a podnikové komunikace  |c Miroslav Foret a kol. 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Praha  |b Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha,  |c 2018 
300 |a 135 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
650 0 4 |a marketingová komunikace, management 
700 1 |a Miroslav Foret a kol.  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6303  |d 6303 
993 |0 0  |1 434850019928  |4 0  |6 C_3162_000000000000000  |7 0  |9 20194  |b 0  |c 19928  |d 2018-11-15  |e 0  |f DOSP  |g C3162  |l DOSP  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN