Online marketing internetového obchodu obujtese.cz /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Beránková, Jitka (Autor), Beránková, Jitka, Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb (Autor)
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2018
Vydání:1. vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01248nam a2200265 i 4500
001 KN4348500000160871
005 20200905141410.0
008 181129s2018 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze  |e rda 
100 1 |a Beránková, Jitka  |4 aut 
245 1 0 |a Online marketing internetového obchodu obujtese.cz /  |c Jitka Beránková, vedoucí práce doc. Ing. Marie Hesková, CSc., Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Příbram :  |b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú.,  |c 2018 
300 |a 75 s. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nespecifikován  |b zu  |2 rdacarrier 
504 |a obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 4 |a online marketing, e-commerce, sociální média 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Beránková, Jitka,  |d Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra marketingu a managementu služeb  |4 aut 
910 |a CBD006 
999 |c 6309  |d 6309 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850019936  |4 0  |6 BP_2117_000000000000000  |7 0  |9 20202  |b 0  |c 19936  |d 2018-11-29  |e 0  |f PB  |g BP2117  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP