Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga /
Publikace nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním inervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2021
|
Vydání: | 1. vydání |
Edice: | Pedagogika (Grada)
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02648nam a2200793 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20213314678 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20221031103256.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210329s2021 xr a e f 001 0 cze | ||
020 | |a 9788027125012 |q (brožováno) : |c Kč 199,00 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a [615.851:165.194]:364-785.62 |2 MRF | ||
080 | |a 159.97 |2 MRF | ||
080 | |a 316.344.6-056.26/.3-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02:159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 616.1/.9-052-07/-08 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Gavendová, Nora |7 jo2014821130 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga / |c Nora Gavendová |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2021 | |
300 | |a 96 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Publikace nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním inervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů. | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a kognitivně-behaviorální terapie |7 ph121694 |
650 | 0 | 7 | |a duševní poruchy |7 ph119647 |
650 | 0 | 7 | |a děti se zdravotním postižením |7 ph116745 |
650 | 0 | 7 | |a psychodidaktika |7 ph814129 |
650 | 0 | 7 | |a kazuistiky (lékařství) |7 ph122501 |
650 | 0 | 9 | |a cognitive-behavioral therapy |
650 | 0 | 9 | |a mental disorders |
650 | 0 | 9 | |a children with disabilities |
650 | 0 | 9 | |a psychology of learning and instruction |
650 | 0 | 9 | |a casuistry (medicine) |
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 | |
655 | 9 | |a popular works | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
910 | |a CBD006 |b SF II 091936 | ||
910 | |b F232839 | ||
910 | |b K 95001 | ||
910 | |b II 118635V1 | ||
910 | |b N 13648 | ||
910 | |b 2-1464.300 | ||
910 | |b N84281 | ||
910 | |b B0-30286 | ||
910 | |b J 392803 | ||
910 | |b A 245205 | ||
910 | |b A 105412 | ||
910 | |b 1-379.085 | ||
910 | |b G 429.303 | ||
910 | |b B93469 | ||
910 | |b 105305 | ||
910 | |b 391A74084 | ||
910 | |b PEDKNM9882 | ||
910 | |b 376 GAV | ||
910 | |b N274145 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |c 6624 |d 6624 | ||
993 | |0 0 |1 434850020159 |2 ddc |4 0 |6 C_3253_000000000000000 |7 0 |9 21509 |b 0 |c 434850020158 |d 2022-10-31 |e 0 |f DOSP |g C3253 |l DOSP |r 2022-10-31 |t 5 |w 2022-10-31 |y KN |z NAUCNA |