Kapitoly ze speciální pedagogiky /
Studijní text je určen pro přípravu studentů v oblasti speciální pedagogiky. Úvodní kapitoly seznamují s problematikou pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů ve speciální pedagogice, se základním pojetím a terminologií speciální pedagogiky, její metodikou a diagnostikou i pedagogicko-ps...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Paido,
1998
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02395nam a2200445 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | cpk19990648218 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20230411212503.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 990304s1998 xr a e p 000 0 cze | ||
020 | |a 8085931656 |q (brož.) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e RDA | ||
041 | 0 | |a cze |b ger | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |9 22 | |
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a (075.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pipeková, Jarmila, |d 1955- |7 xx0001377 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kapitoly ze speciální pedagogiky / |c Jarmila Pipeková a kol. |
260 | |a Brno : |b Paido, |c 1998 | ||
264 | |3 Brno |a Paido |b 1998 | ||
300 | |a 234 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
336 | |2 kniha | ||
338 | |2 kniha | ||
500 | |a Německé resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie | ||
505 | 2 | |a Vztah k životnímu prostředí jako úkol kooperace výzkumu, výuky a praxe v integrativní pedagogice / Hans Hovorka | |
520 | 2 | |a Studijní text je určen pro přípravu studentů v oblasti speciální pedagogiky. Úvodní kapitoly seznamují s problematikou pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů ve speciální pedagogice, se základním pojetím a terminologií speciální pedagogiky, její metodikou a diagnostikou i pedagogicko-psychologickým poradenským systémem v ČR. Jednotlivé kapitoly se pak zabývají problematikou různých oborů speciální pedagogiky (logopedie, surdopedie, somatopedie, oftalmopedie, psychopedie, etopedie, specifické poruchy učení a chování). Malá kapitolka je věnována i výchově a vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.V závěrečné kapitole se aktuálně řeší problematika patologických závislostí u dětí a mladistvých. 8.3.1999 Selinges OCH = N1b1 | |
520 | 2 | |a Studijní text pro vysokoškolské studenty pedagogických oborů. | |
650 | 0 | 7 | |a děti se zdravotním postižením |7 ph116745 |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |
650 | 0 | 9 | |a Special education |
655 | 7 | |a učebnice vysokých škol |7 fd133772 | |
655 | 9 | |a Textbooks | |
700 | 1 | 2 | |a Hovorka, Hans. |
910 | |a CBD006 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |c 6628 |d 6628 | ||
993 | |0 0 |1 434850020164 |2 ddc |4 0 |6 C_3257_000000000000000 |7 0 |9 21514 |b 0 |c 434850020163 |d 2022-12-05 |e 0 |f DOSP |g C3257 |l DOSP |r 2022-12-05 |t 5 |w 2022-12-05 |y KN |z NAUCNA |