Byznys etiketa a komunikace : jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy /
Text rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích.
Uloženo v:
Hlavní autor: | Špaček, Ladislav, 1949- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Euromedia Group,
2021
|
Vydání: | Vydání druhé, revidované a doplněné |
Edice: | Universum (Euromedia Group)
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
25 typů lidí : jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat /
Autor: Bělohlávek, František, 1951-
Vydáno: (2016) -
Etiketa /
Autor: Mathé, Ivo, a další
Vydáno: (2005) -
Etiketa.
Vydáno: (2004) -
Manažer - etika - globalizace : praktická příručka pro manažery v podnikání, veřejné správě a pro studenty vysokých škol ekonomického směru /
Autor: Dytrt, Zdeněk, 1930-
Vydáno: (2001) -
Etika v podnikatelském prostředí /
Autor: Dytrt, Zdeněk, 1930-
Vydáno: (2006)