Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Bradová, Eva, 1981- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005
Vydání:1. vyd.
Edice:Monografie
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01263nam a2200313 4500
001 KN4348500000156317
005 20200905143043.0
008 080111s2005 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-210-3800-4 
040 |a CBD006  |b cze 
080 |a 324:342.849.2  |2 h 
080 |a 316.772.4:32  |2 h 
080 |a 329.1/.6  |2 h 
080 |a (048.8)  |2 (h 
100 1 |a Bradová, Eva,  |d 1981-  |4 aut 
245 1 0 |a Od lokálních mítinků k politickému marketingu :  |b teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní /  |c Eva Bradová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav,  |c 2005 
300 |a 106 s. :  |b il. 
490 1 |a Monografie sv. č. 14 
500 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a volební kampaně  |2 czenas 
650 0 7 |a politická komunikace  |2 czenas 
650 0 7 |a politické strany  |2 czenas 
655 7 |a studie  |2 czenas 
830 0 |a Monografie  |n sv. č. 14 
910 |a CBD006 
999 |c 2117  |d 2117 
993 |0 0  |1 434850004108  |4 0  |6 C_1283_000000000000000  |7 0  |9 11073  |b 0  |c 4108  |d 2007-12-31  |e 0  |f DOSP  |g C1283  |h 162.00  |i Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeně  |l DOSP  |p Grant Evropský sociální fond v ČR : Inovace předmětů   |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y KN