Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Bradová, Eva, 1981- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav,
2005
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: | Monografie
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Negativní kampaně a politická reklama ve volbách /
Autor: Bradová, Eva, 1981-
Vydáno: (2008) -
Komparace volebních kampaní politických stran a jejich dopad na výsledky voleb do zastupitelstva Jihočeského kraje v roce 2012 /
Autor: Hlaváč, Jan
Vydáno: (2013) -
Analýza volebních kampaní ODS a ČSSD před volbami do Poslanecké sněmovny České republiky od roku 2002 do roku 2010 /
Autor: Kloudová, Veronika
Vydáno: (2012) -
Politické kampaně, volby a politický marketing /
Vydáno: (2007) -
Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 /
Autor: Matušková, Anna, 1978-
Vydáno: (2010)