Zhodnocení kvality poskytovaných služeb v České spořitelně a.s., pomocí metody mystery shopping /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šmídová, Eva (Autor)
Korporativní autor: Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra managementu a marketingu služeb.
Médium: Bakalářské práce
Jazyk:Czech
Vydáno: Příbram, 2014
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01221nam a2200313 4500
001 KN4348500000159747
005 20200905141328.0
008 140818s2014 xr |||||||||||||||||cze d
040 |a CBD006  |b cze 
072 7 |a 336.7  |x Finance  |2 Konspekt 
080 |a 336.71  |2 h 
080 |a 658.8  |2 h 
080 |a (043)  |2 (h 
100 1 |a Šmídová, Eva  |4 aut 
245 1 0 |a Zhodnocení kvality poskytovaných služeb v České spořitelně a.s., pomocí metody mystery shopping /  |c autor práce Eva Šmídová ; vedoucí práce Jiří Dušek 
260 |a Příbram,  |c 2014 
300 |a 60 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. 
650 0 7 |a banky  |2 czenas 
650 0 7 |a bankovnictví  |2 czenas 
650 0 7 |a finanční management  |2 czenas 
653 0 |a mystery shopping 
655 7 |a bakalářské práce  |2 czenas 
700 1 |a Dušek, Jiří,  |d 1980-  |4 oth 
710 2 |a Vysoká škola evropských a regionálních studií.  |b Katedra managementu a marketingu služeb. 
910 |a CBD006 
999 |c 5309  |d 5309 
942 |c BP 
993 |0 0  |1 434850018533  |4 0  |6 BP_1491_000000000000000  |7 0  |9 18882  |b 0  |c 18533  |d 2014-08-18  |e 0  |f PB  |g BP1491  |l PB  |p bakalářská práce  |r 2019-09-01  |t 5  |w 2019-09-01  |y BP